Binnenvaartbranchevereniging van Nederland

 

Koninklijke Binnenvaart Nederland (KBN), de toonaangevende brancheorganisatie voor de binnenvaart, is op zoek naar een enthousiaste financieel-administratieve medewerker met affiniteit op het gebied van databeheer. KBN vertegenwoordigt aangesloten rederijen en particuliere ondernemingen die met de modernste vloot actief zijn in vervoer over water in heel Europa.

Als financieel-administratief medewerker word je onze collega op de afdeling financiën. Jouw functie is omvangrijk en gevarieerd te noemen: naast werkzaamheden voor onze leden administratie, houd je je ook bezig met databeheer en ondersteunende (financieel) administratieve taken. Vanuit jouw functie heb je contacten met alle geledingen binnen de organisatie als ook met onze leden.


Tot jouw verantwoordelijkheden behoren:

  • Ondersteuning verlenen aan de afdeling financiën bij de uitvoering van diverse administratieve werkzaamheden
  • Up-to-date houden van de ledenadministratie (verwerken van dagelijkse mutaties) en databestanden
  • Verantwoordelijk voor een juiste en toegankelijke archivering van (leden-)documenten
  • Meedenken in het procesmatig efficiënter verwerken van contactgegevens
  • Signaleren en analyseren van knelpunten en nieuwe ontwikkelingen op het vlak van ledenadministratie en databeheer
  • Ondersteuning verlenen aan de interne organisatie bij de inzet van de content van de ledenadministratie
  • Ondersteuning verlenen bij ledenbehoud en -werving
  • Intern aanspreekpunt ledenadministratie
  • Aanspreekpunt richting de leden met betrekking tot de administratieve kant van het lidmaatschap

 

Jouw profiel / Competenties

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, met een boekhoudkundige opleiding op SPD-niveau.
  • Ervaring met CRM-pakketten en bij voorkeur data analyse en business intelligence of bereid zijn zich hierin te ontwikkelen
  • Goede beheersing van Office-programma’s, internet en e-mail
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Kennis van de Engelse en Duitse taal is een pré
  • Kennis van Exact is een pré
  • Eigenschappen die we graag zien: Initiatiefrijk, enthousiast, zelfstandig, behulpzaam, proactief en secuur
  • Je hebt ten minste 3 jaar relevante werkervaring

 

Ons aanbod
Wij bieden je een uitdagende fulltime baan (40 uur per week). We kennen een platte organisatiestructuur waarin de medewerkers een mooie mix van bevlogen professionals vormen.  Je maakt deel uit van een gezellig en dynamisch team, waarbinnen je veel ruimte hebt om invulling te geven aan jouw functie. We bieden je goede mogelijkheden om je te ontwikkelen en door te groeien. Er wordt gestart met een jaarcontract met uitzicht op verlenging bij goed functioneren. Salariëring vindt plaats op basis van kennis en ervaring. Dit wordt aangevuld met een goed pakket arbeidsvoorwaarden, zoals een goede reiskosten- en thuiswerkvergoeding en opleidingsmogelijkheden.

Interesse
Is je interesse gewekt en wil je graag aan de slag als onze collega? Dan komen we graag met je in contact. Ben je minder dan 40 uur beschikbaar maar is dit jóuw baan: neem dan ook contact op en overtuig ons hiervan!

Laat je CV en motivatie achter via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wil je eerst nog meer informatie? Neem dan contact op met Ilonka Westdijk op telefoonnummer 06-43455852.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


We use cookies

Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.